31 Mei 2009

Daftar Syarikat Anda Di Blog SSM


Salam hormat kepada semua para sahabat dan pelawat.

1. Rasanya semua telah sedia maklum tentang Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) iaitu Sebagai Bahagian Pemasaran dan Pembangunan Perniagaan bertanggungjawab di dalam mengendalikan perkhidmatan bagi kemudahan pelanggan berurusan dan menyerahsimpan dokumen di bawah Akta Syarikat 1965.

2. Bahagian ini juga bertanggungjawab di dalam pengurusan dokumen dan membekalkan maklumat korporat kepada orang ramai serta mengendalikan pembangunan produk dan perkhidmatan.

3. Untuk memulakan perniagaan yang sah, Syarikat berkenaan haruslah dipastikan berdaftar terlebih dahulu dengan SSM bagi memastikan Perniagaan tersebut berjalan dengan lancar dan mengikuti dasar undang-undang negara.


4. Namun ramai diantara kita mempunyai masalah yang sama iaitu masa menjadi penghalang untuk diluangkan bagi mendaftarkan Syarikat/Perniagaan sendiri kerana banyak lagi komitmen yang lebih memerlukan perhatian kita dalam jadual hariaan.

5. Kini urusan anda akan jadi lebih mudah kerana terdapat Blog yang menawarkan perkhidmatan SSM diantaranya ialah Daftar Perniagaan (ROB), Daftar Syarikat (ROC) turut menawarkan perkhidmatan pendaftaran Kewangan.

6. Yang menarik tentang SSM d BLOG ini adalah kerana 100% menjalankan perniagaan melalui online sahaja ini bermakna anda hanya perlu berurusan dalam talian yang pasti menjimatkan masa anda.

7. Harga yang ditawarkan juga amat berpatutan dan lebih murah jika di bandingkan dengan pihak manegment lain di samping mengambil masa yang lebih pantas untuk sesuatu Pendaftaran Sayarikat/Perniagaan di SSM. Untuk maklumat lanjut sila kunjungi di laman SSMdBLOG.

4 ulasan

Salam,

Syabas Kak EmahTimah, saya merupakan pembaca setia Blog ini kerana saya tetarik pada setiap post anda..

Very nice blog. I am from Surat and I regularly visit your website

Anjelina

dapatkan aplikasi perniagaan dan perakaunan di www.mybiztrack.com....

The initial cost for these LED bulbs is high but they will pay back
your investment within a few months. The bulbs can be bought from any electrical store and
even on the Internet. Light fixtures like floor lamps and chandeliers
come in a wide variety.

Here is my web blog - Tischleuchten


EmoticonEmoticon