Malaysia Map

Kuih Raya, Pembekal, Pemborong & Peluang Niaga

06 Julai 2009

Assalamualaikum dan salam hormat.

1. Saban tahun raya pasti menjelma dan pastinya Kuih Raya adalah menu wajib yang dihidangkan oleh tuan rumah kepada tetamunya selain dari hidangan lemang, ketupat dll. Hampir 65% orang kita membelanjakan wang mereka untuk persediaan ini dek kerana kekangan masa yang terbatas.

2. Apa yang ingin saya utarakan di sini adalah peluang untuk menjana pendapatan sampingan pada musim Raya kelak dengan menjual Kuih Raya tanpa perlu berhempas pulas untuk menghasilkan Kuih Raya tersebut kerana 'Pemborong Kuih Raya Malaysia' iaitu sebuah syarikat tempatan yang berperanan sebagai pembekal dan menjual pada harga borong kepada pelanggan mereka.

3. Apa menarik tentang Kuih Raya keluaran syarikat terbabit adalah kerana menjual pada harga borong disamping tidak mengabaikan kualitinya. Bukan sahaja Kuih Raya tersebut ternampak berselera malah mempunyai rasa yang boleh dikagumi.

4. Saya bersetuju dengan pendekatan yang digunapakai oleh Pemborong Kuih Raya Malaysia di mana syarikat terbabit menjual Kuih Raya pada harga Borong, secara langsung memberi ruang dan peluang kepada orang ramai untuk menjana pendapatan sampingan mereka.




5. Saya di fahamkan, ada yang menjana pendapatan sampingan dengan menjual Kuih Raya ini mencecah ribuan ringgit hasil dari komisyen penjualan mereka. Semasa mendengar penjelasan tersebut pun saya rasa nak gelak tapi bila difikir semula mungkin ada asasnya bak kata perpatah nak seribu daya..

6. Jika anda berminat untuk mencuba peluang niaga Kuih Raya ini sila klik Di Sini untuk terus ke laman Pemborong Kuih Raya Malaysia kerana terdapat banyak paparan yang terperinci berkenaan perniagaan bermusim ini.

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Emm nak cuba lah :)

Tanpa Nama berkata...

Cantik Juga Kuihnya

Hetal Patel berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Surat berkata...

Really nice blog

izman berkata...

selamat berpuasa

mimi berkata...

salam sume, tengah dok cari pelbagai kuih n rempeyek, jom jln jlan kt http://tashamiera.fotopages.com

Tanpa Nama berkata...

Tiap2 tahun ada ker?

Lagibet berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Lagibet berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Kongsi berkata...

Salam..

Waaa...Bagus bisnes kuih masa raya ni memang leh buat duit raya.
Lau nak tambah lg duit raya sy leh kongsi..

Hari ini saya akan kongsikan satu rahsia
orang kaya menjadi semakin kaya.

Kata orang jika nak jadi kaya
ikut cara orang kaya. Jadi, kalau orang
kaya main golf kita pun nak main golf jugak ke?
Bergurau je. ('_')

Maksudnya disini, untuk menjadi seperti mereka
yang dah berjaya hanya satu kita perlu
lakukan iaitu ikut apa yang mereka lakukan
sebelum menjadi orang yang berjaya dan kaya dan
jangan lakukan apa yang mereka sudah silap lakukan.

Lihat apa kata mereka

---->>> http://www.kelabjutawan.org/index.php?ref=terhangat

Sebab tu kita selalu dinasihatkan supaya ikut apa
yang orang kaya pernah lakukan dan ianya memang
betul boleh berjaya.

Kejayaan orang yang berjaya dan kaya adalah mereka
ikut apa yang orang yang lebih kaya daripada mereka
lakukan dan mereka TIDAK lakukan kesilapan-kesilapan
yang pernah orang kaya lakukan.!!!!!

Kekayaan bukanlah sesuatu yang
boleh dibanggakan kerana ianya bersifat
sementara sahaja, saya juga tak nak jadi kaya,
tetapi saya harus mencapainya kerana saya
tidak mahu hidup dengan penuh kepayahan dan kesengsaraan.

Kita usaha sama, kita ubah sama-sama dan kita berjaya bersama-masa,
itu tujuan kami berjaya bersama Kelab Jutawan.

Demi Kejayaan Usahawan Internet,

http://www.kelabjutawan.org/index.php?ref=terhangat







.....

Nak Rm100 terus masuk ke akaun bank anda layari
http://slimberryxtreme.com/?referid=jutawansenyap

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails